Gitti Gidiyor Reklam 2

Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

4 Kasım 2013 Pazartesi

Kanal D Ben Bilmem Eşim Bilir Başvuru Formu Nasıl Katılırım

Kanal D Ben Bilmem Eşim Bilir Başvuru Formu Nasıl Katılırım
 ben bilmem eşim bilir başvuru, Ben bilmem esim bilir kayit, ben bilmem eşim bilir başvuru formu, ben bilmem eşim bilir nasil katılırım, ben bilmem eşim bilir kaydol, ben bilmem eşim bilir, kanal d ben bilmem eşim bilir, Ben bilmem eşim bilir kayıt ol, ben bilmem eşim bilir katıl, ben bilmem eşim bilir başvuru şartları, ben bilmem esim bilir nasıl katılabilirim, ben bilmem eşim bilir form, kanal d ben bilmem eşim bilir başvuru, ben bilmem eşim bilir şartları, ben bilmem







          Sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı, eğlenceli yarışma programı Ben Bilmem Eşim Bilir, 19 Temmuz Perşembe akşamı Kanal D ekranlarında başladı.
 Dört çiftin üç farklı etapta yarıştığı Ben Bilmem Eşim Bilir’de, eğlenceli sahneler ekrana geldi.
 Hafta içi her akşam yayınlanacak olan yarışma programının büyük final oyununda ise, bir çift “0″ km. bir otomobilin sahibi olacak. Ben Bilmem Eşim Bilir, hafta içi her akşam saat 20:00′da Kanal D’de!
  Başvuru formu için TIKLAYIN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder